金曜日, 9月 25

秋天

天气很冷
只有60多F的天气
我还是很懒的拖着很沉重的脚步走到课室去
今天的课到1点30分
左手扛着音乐课本
右手背着很重的手提包
手心里还握着小提琴
心情低落
秋天,正好可以形容我的心情
今天
老师让我们知道我们的grade
拿了97分
还在A状态
老师在我的成绩单上
写上淡淡的几行字
Believe in your own abilities.
You sometimes lack the confidence
but you can do it.
他说得很对
我对自己越来越没有自信
越来越找不到自己
我不知道自己得能力到哪里
有时我真的怀疑自己
到底行不行
繁忙得每一天
沉重得课业
还有一些事情
我可以克服你们吗
谁能告诉我
谁懂我


1 评论:

Jelleine · 婕琳 さんのコメント...

Every subject have their own easy n difficult part...
We always care about the difficult but forget to know the easy ones...

Thats why we always so tired and no confidence..

Cheer up my girl!!!
What we have chosen is our future most of the time...
Sit ping also kinda regret she taking architecture~~ But din give up also...


All the best ya!!
Miss uuuuuu...