木曜日, 2月 19

演奏会feb19th


Could you find me then?
This is what my dad taped
its so small to post it on here
but as long it can be posted
enjoy it,guys


我最爱pizza

我的large pizza

店里咯~
今天好累喔
有concert
妈咪去买pizza
呵呵⋯⋯
吃了papajohn的pizza后的
就赶着去表演了
6点到学校
然后练习咯⋯
7点半开始的
在班里
今天表演mozart的
和Dr Davis,Dr Rask
Violin 1(我的老师,Leri,Ghen,Shin)
Violin 2(我咯,Regina 还有Erica)
Viola    (Lucy and Richard)
Cello    (Angel)
台下的真的多的晕~
灯光又强~晕呐
我们在台上试音
结果ghen的爸爸用flahlight就那么给我们来一下
真好笑,那flashlight真够强~
这是我们在试音时
呵呵——(我有试着upload爸爸拍的video)
然后就开始弹奏
弹啊——弹啊——
Dr Davis(就是那位德高望重的pianist,和我们一起弹奏的)
开始滴汗
我的妈丫~明明就是冬天⋯哈哈
由于他很投入的在演奏,坐在钢琴前跳下跳下,
结果台下的人就学他
真funny~呵呵
演奏完后,当然是回家咯~
冷到半死~再继续吃我的pizza,哈哈~

我的宝贝咯
去演奏之前

2 评论:

媙汐 さんのコメント...

you are blocked by the huge conductor, and your papa took a wrong angle, what a waste~ luckily we can saw your face in the beginning, haha~ its was a good show, congratulations!

♥伊 さんのコメント...

huge conductor~lolxxx
i thought no one could see me
i dont want people to look at me
my mum say i got a serious looking face that time
and she said its funny
hahazzz